Centrum wsparcia informatycznego

Skontaktuj się z nami, aby rozwiązać problemy techniczno-informatyczne

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 158 w Krakowie, jako jedna z największych placówek oświatowych na terenie Małopolski, posiada sztab wykwalifikowanych ludzi działających na rzecz informatyzacji naszego codziennego środowiska. Stosowane przez nich działania mają na celu poprawę komfortu, efektywności oraz przede wszystkim bezpieczeństwa naszej pracy. Żyjemy w czasach ciągłej cyfryzacji, dlatego nasz dział Administracji IT każdego dnia wprowadza coraz to nowsze rozwiązania informatyzacyjne. Jesteśmy świadomi jednak, że technologia bywa zawodna i potrafi płatać figle w najmniej oczekiwanych momentach. Poniżej pozostawiamy do Waszej dyspozycji linki, które przeniosą Was do odpowiednich stron zawierających artykuły supportu danych firm. Pozwolą one usprawnić pracę Waszą jak również naszej pomocy technicznej, ponieważ są w nich opisane typowe problemy, jakie mogą wystąpić. Jest to duże usprawnienie, gdyż rozwiązanie może być proste i szybkie, a czas oczekiwania na jednego z naszych wykwalifikowanych techników z Supportu Działu Administracji IT o wiele dłuższy.

Jeśli jednak nie znaleźliście odpowiedniego artykułu lub zawarte w nim rozwiązanie nie działa, zachęcamy wówczas do kontaktu z naszym wewnętrznym Supportem Działu Administracji IT.

Po otrzymaniu zgłoszenia odpowiedni technik skontaktuje się z Wami mailowo tłumacząc najprostsze rozwiązanie, lub po prostu poinformuje o wszczęciu działań serwisowych urządzenia.

Usługi pomocy technicznej świadczone przez nasz wewnętrzny Support Działu Administracji IT są przeznaczone wyłącznie dla pracowników oraz uczniów naszej placówki edukacyjnej. Równocześnie ich zakres może dotyczyć jedynie spraw związanych z poprawnym funkcjonowaniem szkoły, a nie prywatnych problemów natury technologicznej. W sprawie konieczności wszelkiej pomocy prosimy kontaktować się z nami poprzez dane umieszczone poniżej w aktualnych godzinach pracy.

 

Google Workspace

Portal Librus

Microsoft 365

 

Adres e-mail

support@sp158.info

Wszelkie informacje o problemach muszą zostać wysłane z adresu służbowego opartego na domenie szkolnej @sp158.info

Godziny pracy

Poniedziałek: 08.00 - 16.00

Wtorek: 08.00 - 16.00

Środa: 08.00 - 16.00

Czwartek: 08.00 - 16.00

Piątek: 08.00 - 16.00

Wymienione powyżej godziny pracy to tak zwany czas gwarantowanej pomocy ze strony naszego Supportu Działu Administracji IT. Odpowiadamy na Państwa problemy/awarie również poza tymi godzinami, jednak nie jest to sztywny zwyczaj i czas oczekiwania na taką pomoc może znacznie się wydłużyć. Zależy to wówczas bowiem od responsywności technika.